Friday, March 14, 2008

Singapore oh Singapore!

Semalam aku dipaksa ke Singapore on the spot! Tak der tawar menawar. It all because of Panasonic yg gila itu. Manager aku dah kelam kabut bila customer ugut nak charged line down. That why dia paksa aku pegi sana and buat sorting 100%. Oh God, a big pallet you know! Need to open the box one by one then check every single pieces...just only..my decision to use different size of plastic which bigger 2".

Sorting is not big problem. We can finished it on 6 o'clock. But the traffic jammed in Woodland is sssooooooo bad!!! First time in my life, I stucked for almost 5 hours in the jammed to go out from Singapore. I just cannot do anything...then I punch out on 0.00 am! Midnight on Friday.

I swear, I don't want to go to Singapore. Crazy and really idiot, stupid! Actually the Mas Selamat was alraedy "selamat". Not worth to burden everybody just because this one man.Morever, it reflect that your system is not so good, that why he still can escaped.

Aku kesian sgt tgk polis2 yg berdiri tegak, setia menunggu org yg tak der di sepanjang hutan2 di Singapore. Dlm hujan2 plak tuh. Setia sungguh mereka ini. Mmg tak silap kalau dianugerahkan pingat setia negara.

Aku sgt2 letih. Sampai rumah aina dah lena. Kesian sgt aku tgk dia. Husband pun dah tidur. Tapi mcm biasa, bila dia yg di rumah satu kerja pun tak jadi. Aku tgk baju2 kotor pun tak berbasuh. Cawan2 kotor, botol susu anak pun dibiar saja. Bosan betul. Bila aku tgk termos pun tak der air, kena lah masak air pukul 1.00 pg tu. then bila dgr bunyi siulan cerek, si aina pun bangun.

Alah...cian anak ibu. Aku nampak dahinya lebam. Agak terhantuk masa kat taska tadi.

Aku tahu..masalah takkan habis sampai sini jek.

Dan seperti yg kujangka, Panasonic issue me a CAR to be reply by this Monday.
I just don't know how to create the story.
Blank! Blank! Blank!.
I really under pressure now. Aku tak boleh tahan dgn semua ni.

Malam tadi lepas solat Marghrib aku menangis. Tak tahu mengapa tapi aku mmg tak tahan lagi. Aina perhati aku dan tanpa disangka anak aku yg baru berumur 1 1/2 tahun tu ambil tuala dan lap air mata aku. Oh...aina pun faham situasi aku. Terharu!

I don't have any mood to do anything. Anything will goes wrong. I hate everything.
Hate!HAte! HAte!

No comments: