Thursday, March 6, 2008

Customer and PRU 12.

Semalam aku menerima sekumpulan customer dr German, hari ini dari Jepun/Singapore plak. Mcm2 customer yg datang. Adakah ini menunjukkan bisnes company ada peningkatan? Tapi tak relevan dgn status gaji aku yg masih tidak menunjukkan graf peningkatan malah masih statik di satu tempat lagi. Arghh tak adil, kerja semakin menjadi2 tapi tak setimpal dgn bayaran.

Otak aku semakin tepu dgn input2 dr segala genap segi. Berderet2 senarai kerja yg menunggu, tapi satu apa pun tak buat lagi. Inilah nasib kalau jadi kuli yg ber "boss" kan ramai orang. Tapi pelik yer...kalau pasal kerja, ramai boss aku. Tapi kalau nak fight pasal aku nyer welfare, hampeh semua org kata aku bukan under their responsiblility. Sungguh bosan!!!!

Hari nih dah Jumaat. So, kena prepare utk meeting esok. Nak balik kg mengundi plak. Alamak, banyak nyer benda nak buat. Basuh baju, nak kemas baju balik kg. Balik nya sehari, tapi kemasnya macam nk dok sana lama jek.

No comments: